000 01579nam a2200397 i 4500
005 20250930145744.0
008 171017s2017 my a bm 000 0 may d
020 _cHadiah.
039 9 _a201801021239
_blan
_c201712201209
_djamain
_y10-17-2017
_zazam
040 _aUKM
_erda
090 _aLC4019.8.R339 2017 tesis
090 _aLC4019.8
_b.R339 2017
100 1 _aRamesh A/L Kanapathy,
_eauthor.
245 1 _aHubungan resiliensi, modal psikologi dan tret personaliti terhadap kesejahteraan subjektif dan komitmen dalam kalangan guru pendidikan khas /
_cRamesh A/L Kanapathy.
264 0 _c2017.
300 _a307 pages :
_billustrations ;
_c30 cm.
336 _atext
_2rdacontent
337 _aunmediated
_2rdamedia
338 _avolume
_2rdacarrier
500 _aBuku sedang dalam proses dan akan di hantar ke Unit Katalog PTSL pada 30.10.2017.
500 _aCd yang di sertakan duplikasi kepada tesis bercetak dan tidak boleh di rujuk / di pinjam.
502 _aTesis ( Ph.D.)- Universiti Kebangsaan Malaysia, 2017.
504 _aRujukan: mukasurat 229-270.
610 2 0 _aUniversiti Kebangsaan Malaysia
_xDissertations.
_962865
650 0 _aDissertations, Academic
_zMalaysia.
_962866
650 0 _aSpecial education teacher.
650 0 _aFirst year teachers.
650 0 _aEffective teaching.
907 _a.b16519930
_b2020-09-28
_c2019-11-12
942 _c3
_n0
_kLC4019.8.R339 2017 tesis
914 _avtls003626827
990 _aaaw/jm
991 _aFakulti Pendidikan
998 _at
_b2017-04-10
_cm
_dx
_fmay
_gmy
_y0
_z.b16519930
999 _c690500
_d690500