000 01479nam a2200349 a 4500
005 20251124082343.0
008
020 _cHadiah
040 _aUKM
_erda
090 _aPL5073
_b.T436 2025 8tesis
100 1 _aTeo, Siew Fang,
_eauthor.
245 1 0 _aPembangunan aplikasi gamifikasi sebagai intervensi dalam meningkatkan tahap penguasaan ejaan bahasa Melayu murid sekolah menengah kebangsaan /
_cTeo Siew Fang.
264 1 _aBangi, Selangor :
_bInstitut Alam dan Tamadun Melayu, Universiti Kebangsaan Malaysia,
_c2025.
300 _axxvi, 536 pages :
_billustrations;
_c30 cm.
336 _atext
_2rdacontent
337 _aunmediated
_2rdamedia
338 _avolume
_2rdacarrier
500 _aCD yang disertakan adalah duplikasi kepada tesis bercetak dan tidak boleh dirujuk/pinjam.
502 _aTesis (Ph.D.) - Universiti Kebangsaan Malaysia, 2025.
504 _aRujukan : mukasurat 453-466.
610 2 0 _aUniversiti Kebangsaan Malaysia
_xDissertations.
_962865
650 0 _aDissertations, Academic
_zMalaysia.
_962866
650 0 _aLanguage and languages
_xOrthography and spelling.
650 0 _aSimulation games in education.
650 0 _aMalay language
_xStudy and teaching (Secondary)|
_zMalaysia.
907 _a.b17076912
_b2025-08-25
_c2025-08-25
942 _2lcc
_c3
_n0
949 _a800065813
990 _anmn/nz
991 _aInstitut Alam dan Tamadun Melayu
998 _aa
_b2025-08-25
_cm
_dx
_fmay
_gmy
999 _c674279
_d674279