| 000 | 01479nam a2200349 a 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 005 | 20251124082343.0 | ||
| 008 | |||
| 020 | _cHadiah | ||
| 040 |
_aUKM _erda |
||
| 090 |
_aPL5073 _b.T436 2025 8tesis |
||
| 100 | 1 |
_aTeo, Siew Fang, _eauthor. |
|
| 245 | 1 | 0 |
_aPembangunan aplikasi gamifikasi sebagai intervensi dalam meningkatkan tahap penguasaan ejaan bahasa Melayu murid sekolah menengah kebangsaan / _cTeo Siew Fang. |
| 264 | 1 |
_aBangi, Selangor : _bInstitut Alam dan Tamadun Melayu, Universiti Kebangsaan Malaysia, _c2025. |
|
| 300 |
_axxvi, 536 pages : _billustrations; _c30 cm. |
||
| 336 |
_atext _2rdacontent |
||
| 337 |
_aunmediated _2rdamedia |
||
| 338 |
_avolume _2rdacarrier |
||
| 500 | _aCD yang disertakan adalah duplikasi kepada tesis bercetak dan tidak boleh dirujuk/pinjam. | ||
| 502 | _aTesis (Ph.D.) - Universiti Kebangsaan Malaysia, 2025. | ||
| 504 | _aRujukan : mukasurat 453-466. | ||
| 610 | 2 | 0 |
_aUniversiti Kebangsaan Malaysia _xDissertations. _962865 |
| 650 | 0 |
_aDissertations, Academic _zMalaysia. _962866 |
|
| 650 | 0 |
_aLanguage and languages _xOrthography and spelling. |
|
| 650 | 0 | _aSimulation games in education. | |
| 650 | 0 |
_aMalay language _xStudy and teaching (Secondary)| _zMalaysia. |
|
| 907 |
_a.b17076912 _b2025-08-25 _c2025-08-25 |
||
| 942 |
_2lcc _c3 _n0 |
||
| 949 | _a800065813 | ||
| 990 | _anmn/nz | ||
| 991 | _aInstitut Alam dan Tamadun Melayu | ||
| 998 |
_aa _b2025-08-25 _cm _dx _fmay _gmy |
||
| 999 |
_c674279 _d674279 |
||