000 01284nam a2200313 a 4500
005 20250930121719.0
008 060125s2005 my a m 000 0 may d
039 9 _a200605220915
_bmursiti
_c200604171138
_dnorehan
_y04-17-2006
_znorehan
090 _aLB1027.42.R35 2005 tesis
090 _aLB1027.42
_b.R35 2005
100 0 _aRaja Gopal a/l Ponnusamy
245 1 0 _aKeberkesanan pengajaran strategi metakognisi dan penyelesaian masalah di kalangan pelajar pencapaian akademik rendah dalam mata pelajaran Sejarah /
_cRaja Gopal a/l Ponnusamy
260 _aBangi :
_bFakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia,
_c2005
300 _axxi, 518 p. :
_bill. ;
_c30 cm.
502 _aTesis (Ph.D) - Universiti Kebangsaan Malaysia, 2005
504 _aRujukan : p. [357]-386
610 2 0 _aUniversiti Kebangsaan Malaysia
_xDissertations
_962865
650 0 _aProblem-based learning
_zMalaysia
650 0 _aMetacognition
650 0 _aHistory
_xStudy and teaching
650 0 _aDissertations, Academic
_zMalaysia
_962866
907 _a.b13714776
_b2021-05-28
_c2019-11-12
942 _c3
_n0
_kLB1027.42.R35 2005 tesis
914 _avtls003325648
990 _anmk/mur
991 _aFakulti Pendidikan
998 _at
_b2006-04-04
_cm
_dx
_fmay
_gmy
_y0
_z.b13714776
999 _c369991
_d369991