Prosiding PEKA 2017: K-Novasi pengajaran dan pembelajaran UKM 2018, Pendidikan 4.0: Graduan kalis masa depan / Disunting Oleh : Roslizah Hamid, Zawawi Samba Bin Mohamed, Muhamad Razuhanafi Mat Yazid, Azrul Bib A Mutalib, Shahrom Binti Md Zain, Norhana Binti Arsad, Hafizah Bt.Husain, Noorfazila Binti Kamal, Mohd Shahbudin Bin Mastar@Masdar, Noorhisham Bin Tan Kofli, Darman Bin Nordin, Nizaroyani Binti Saibani, Mohd Radzi Bin Abu Mansor, Zambri Bin Harun, Mohd Khairul Azhar Mat Sulaiman, Mohd Farid Bin Mohamed, Zulkifli Mohd Nopiah, Noorhelyna Binti Razali, Noraishikin Zulkarnain, Haliza Binti Othman.
Publisher: Pusat Penyelidikan Pendidikan Kejuteraan dan Alam Bina,Fakulti Kejuruteraan dan Alam Bina: Universiti Kebangsaan Malaysia, Bangi 2018Copyright date: ©2018Description: 402 pages : illustrations ; cmContent type:- text
- unmediated
- volume
- 9789832982555
| Item type | Current library | Home library | Collection | Call number | Materials specified | Copy number | Status | Date due | Barcode | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ARKIB | PERPUSTAKAAN TUN SERI LANANG | PERPUSTAKAAN TUN SERI LANANG KOLEKSI EREP-P. TUN SERI LANANG (ARAS 6) | - | T62.S43 2018 e-Rep (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 00002229326 |
Browsing PERPUSTAKAAN TUN SERI LANANG shelves, Shelving location: KOLEKSI EREP-P. TUN SERI LANANG (ARAS 6) Close shelf browser (Hides shelf browser)
|
|
|
|
|
|
|
||
| T58.5.T45 2004 e-ReP Teknologi maklumat & komunikasi / | T58.5.T454 e-ReP Teknologi maklumat & komunikasi : etika, undang-undang dan sosial / | T59.7.Z334 e-ReP Ergonomik dan stres di Malaysia / | T62.S43 2018 e-Rep Prosiding PEKA 2017: K-Novasi pengajaran dan pembelajaran UKM 2018, Pendidikan 4.0: Graduan kalis masa depan / | TA155.W338 e-ReP Kejuruteraan : seni atau sains? / | TA160.6.M4A464 e-ReP Amalan pengajaran dan pembelajaran berkesan dalam pendidikan Kejuruteraaan dan Alam Bina / | TA170.M847 e-ReP Modul pembelajaran aturan kendiri teknologi hijau / |
There are no comments on this title.
Log in to your account to post a comment.
