Persepsi guru terhadap tingkah laku profesional dan pengurusan pengetua sekolah menengah / Azawawi bin Abd. Rahim
Publication details: Bangi : Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia, 2000Description: 120 p. : ill. ; 30 cmSubject(s): Dissertation note: Tesis ( Sarjana Pendidikan ) - Universiti Kebangsaan Malaysia, 2000| Item type | Current library | Home library | Collection | Call number | Materials specified | Copy number | Status | Date due | Barcode | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| TERHAD | PERPUSTAKAAN TUN SERI LANANG | PERPUSTAKAAN TUN SERI LANANG TESIS, KOLEKSI ASIA TENGGARA-P. TUN SERI LANANG (ARAS 5) | - | LB2831.926.M4A993 2000 tesis (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 00001343916 |
Browsing PERPUSTAKAAN TUN SERI LANANG shelves, Shelving location: TESIS, KOLEKSI ASIA TENGGARA-P. TUN SERI LANANG (ARAS 5) Close shelf browser (Hides shelf browser)
| No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | ||
| LB2831.926.M4 K364 2009 tesis Keberkesanan Program Kelayakan Profesional Kepengetuaan Kebangsaan (NPQH) / | LB2831.926.M4A234 2013 tesis Kepimpinan transformasi pengetua dan kualiti pengurusan sekolah menengah di Negeri Sembilan / | LB2831.926.M4A74 2001 tesis Komunikasi dalam kepimpinan pengetua dan kesannya kepada kepuasan kerja guru / | LB2831.926.M4A993 2000 tesis Persepsi guru terhadap tingkah laku profesional dan pengurusan pengetua sekolah menengah / | LB2831.926.M4A995 2006 tesis Amalan pengurusan pengetua sekolah menengah : satu kajian kes / | LB2831.926.M4A996 2009 tesis Persepsi guru terhadap pengetua dalam pengurusan sekolah ke arah standard kualiti pendidikan Malaysia / | LB2831.926.M4K837 2016 tesis Amalan kepimpinan transformasi guru besar dan kualiti pengurusan sekolah rendah di Perlis / |
Tesis ( Sarjana Pendidikan ) - Universiti Kebangsaan Malaysia, 2000
Rujukan : p. 102 - 107
There are no comments on this title.
Log in to your account to post a comment.
