Pembentukan ujian untuk mengenal pasti kelemahan asas matematik pelajar di sebuah institusi pengajian tinggi teknikal [microform] / Noraishiyah Abdullah
Publication details: Bangi : Perpustakaan Tun Seri Lanang, 2004Description: 1 microfilm reel ; 35 mmSubject(s): Dissertation note: Tesis (Sarjana Pendidikan) - Universiti Kebangsaan Malaysia, 2002| Item type | Current library | Home library | Collection | Call number | Materials specified | Copy number | Status | Date due | Barcode | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| TERHAD | PERPUSTAKAAN TUN SERI LANANG | PERPUSTAKAAN TUN SERI LANANG MEDIA-P. TUN SERI LANANG (ARAS 2) | - | mikrofilem tesis QA43.N67 2004 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 00001419728 |
Browsing PERPUSTAKAAN TUN SERI LANANG shelves, Shelving location: MEDIA-P. TUN SERI LANANG (ARAS 2) Close shelf browser (Hides shelf browser)
| No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | ||
| mikrofilem tesis QA402.5 .Z343 2008 Kaedah pengelompokan berasaskan pusat kelompok dalam algoritma genetik untuk pembahagian kelas | mikrofilem tesis QA402.5.A43 2005 An application of goal programming in transit mix planning | mikrofilem tesis QA402.6.S57 2007 Penggunaan algoritma genetik dan fungsi logistik untuk menganalisis anjakan mod dari kereta kepada bas | mikrofilem tesis QA43.N67 2004 Pembentukan ujian untuk mengenal pasti kelemahan asas matematik pelajar di sebuah institusi pengajian tinggi teknikal | mikrofilem tesis QA433.M97 2003 Formulasi tensor atas manifold | mikrofilem tesis QA461.R335 2004 Mengenal pasti tahap pemahaman pelajar sekolah menengah mengenai konsep geometri berdasarkan kepada teori Van Hiele | mikrofilem tesis QA531.F37 1998 Perisian kursus trigonometri : menggunakan teknologi multimedia / |
Tesis (Sarjana Pendidikan) - Universiti Kebangsaan Malaysia, 2002
There are no comments on this title.
Log in to your account to post a comment.
