Pemikiran Syeikh Muhammad al-Ghazali al-Saqa (1917-1996) dalam beberapa permasalahan fiqh Islam / Rusli Abdul Roni
Publication details: Bangi : Fakulti Pengajian Islam, Universiti Kebangsaan Malaysia, 2003Description: xix, 140 p. ; 30 cmSubject(s): Dissertation note: Tesis (Sarjana Pengajian Islam) - Universiti Kebangsaan Malaysia, 2003| Item type | Current library | Home library | Collection | Call number | Materials specified | Copy number | Status | Date due | Barcode | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| TERHAD | PERPUSTAKAAN TUN SERI LANANG | PERPUSTAKAAN TUN SERI LANANG TESIS, KOLEKSI ASIA TENGGARA-P. TUN SERI LANANG (ARAS 5) | - | BP80.G4R87 2003 tesis (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 00001341834 |
Browsing PERPUSTAKAAN TUN SERI LANANG shelves, Shelving location: TESIS, KOLEKSI ASIA TENGGARA-P. TUN SERI LANANG (ARAS 5) Close shelf browser (Hides shelf browser)
| No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | ||
| BP80.F37A223 1994 Kat4 Sheikh Daud al-Fatani (1769-1847M): pengaruh pemikirannya di Kelantan / | BP80.F37S843 2001 tesis Shaykh Daud Al-Fatani : kajian terhadap penggunaan al-Quran dan al-Sunnah dalam penulisannya / | BP80.G3J349 1987 tesis Metode pemikiran Abu Hamid al-Ghazali dalam teologi Islam / | BP80.G4R87 2003 tesis Pemikiran Syeikh Muhammad al-Ghazali al-Saqa (1917-1996) dalam beberapa permasalahan fiqh Islam / | BP80.H2785C487 1996 tesis Pemikiran Hamka dalam bidang akidah, tasawuf dan sosial-politik / | BP80.H337F338 2020 tesis Biografi Hassan Mahmud Al-Hafiz dalam pendidikan Al-Quran di Malaysia/ | BP80.H347C484 2012 tesis Pengaruh dan sumbangan A. Hassan terhadap institusi-institusi sunnah di Indonesia / |
Tesis ini disertai dengan 1 CD yang mempunyai no. panggilan yang sama dan ditempatkan di Bhg. Pengurusan Maklumat
Tesis (Sarjana Pengajian Islam) - Universiti Kebangsaan Malaysia, 2003
Rujukan : p. 133-140
There are no comments on this title.
