Gaya pembelajaran pelajar bagi matapelajaran Autocad dan hubungannya dengan pencapaian pelajar UNIKL MFI /

Rosita Ishak.

Gaya pembelajaran pelajar bagi matapelajaran Autocad dan hubungannya dengan pencapaian pelajar UNIKL MFI / Rosita binti Ishak. - 2012. - xii, 98 p. : ill. ; 30 cm.

Cd yang disertakan adalah duplikasi kepada tesis bercetak dan tidak boleh dirujuk/dipinjam.

Tesis (Sarjana Pendidikan) - Universiti Kebangsaan Malaysia, 2012.

Rujukan : p. [84]-91.


Universiti Kebangsaan Malaysia--Dissertations.


Learning, Psychology of.
Academic achievement.
Dissertations, Academic--Malaysia.

Contact Us

Perpustakaan Tun Seri Lanang, Universiti Kebangsaan Malaysia
43600 Bangi, Selangor Darul Ehsan,Malaysia
+603-89213446 – Consultation Services
019-2045652 – Telegram/Whatsapp
Email: helpdeskptsl@ukm.edu.my

Copyright ©The National University of Malaysia Library