Tahap kepuasan pelanggan dan faktor-faktor yang mempengaruhinya di kalangan pelanggan yang mendapatkan perkhidmatan di Unit Kebajikan Perubatan, Hospital Universiti Sains Malaysia, Kubang Kerian, Kelantan /

Nur Azila Ab. Mubin.

Tahap kepuasan pelanggan dan faktor-faktor yang mempengaruhinya di kalangan pelanggan yang mendapatkan perkhidmatan di Unit Kebajikan Perubatan, Hospital Universiti Sains Malaysia, Kubang Kerian, Kelantan / Nur Azila Ab. Mubin. - Kuala Lumpur : Universiti Kebangsaan Malaysia, 2012. - xiii, 77 p. : ill. ; 30 cm.

Tesis (Ijazah Sarjana Kerja Sosial Perubatan) - Universiti Kebangsaan Malaysia, 2012.

hadiah


Social work.
Dissertations, Academic.
INDAMET.

Contact Us

Perpustakaan Tun Seri Lanang, Universiti Kebangsaan Malaysia
43600 Bangi, Selangor Darul Ehsan,Malaysia
+603-89213446 – Consultation Services
019-2045652 – Telegram/Whatsapp
Email: helpdeskptsl@ukm.edu.my

Copyright ©The National University of Malaysia Library