Perkaitan antara gaya pembelajaran, keupayaan awal, kesukaran subjek dan kaedah pengajaran dengan pencapaian Matematik pelajar Diploma Kejuruteraan

Norihan Abu Hassan

Perkaitan antara gaya pembelajaran, keupayaan awal, kesukaran subjek dan kaedah pengajaran dengan pencapaian Matematik pelajar Diploma Kejuruteraan [microform] / Norihan Abu Hassan - Bangi : Perpustakaan Tun Seri Lanang, 2004 - 1 microfilm reel ; 35 mm.

Tesis (Doktor Falsafah) - Universiti Kebangsaan Malaysia, 2001


Universiti Kebangsaan Malaysia--Dissertations


Algebra--Study and Teaching--Malaysia
Dissertations, Academic--Malaysia

Contact Us

Perpustakaan Tun Seri Lanang, Universiti Kebangsaan Malaysia
43600 Bangi, Selangor Darul Ehsan,Malaysia
+603-89213446 – Consultation Services
019-2045652 – Telegram/Whatsapp
Email: helpdeskptsl@ukm.edu.my

Copyright ©The National University of Malaysia Library